niedziela, 4 grudnia 2011

Californication

WOW!
Kiedy 3 miesiące temu znów rozmawiałam z mamą, że kiedy RHCP zacznie znów koncertować po Europie
i będą w Polsce, chce na nich jechać, nie wiedziałam ze to się stanie!
Ta wiadomość od tygodnia wszędzie się pojawia, ale ja wiedzilam już na początku dzięki mojej siostrze.
Wiedziałam, że musze jechać!
Dalej jestem troche w szoku.
Najlepsze, że mama też sie od razu zgodziła :)
Może pojedzie ze mną i moją siostrą moja przyjaciółka Marta :)
Zobaczymy

 





                                                                                                                        
                                                             xoxo

1 komentarz:

  1. Paula! Ależ masz fajnie^^ Ja przychówku nie zabiorę:/ Poczekam aż podrośnie, wtedy będziemy szaleć :D Pożyczam jeden obrazek, mogę?:))

    OdpowiedzUsuń